«На шляху до майстерності»
Низку звітних концертів Школи мистецтв м.Бахмута продовжив творчий звіт оркестрового відділу під назвою "На шляху до майстерності".
Камерна музика - це надзвичайний, особливий світ, світ класики та витонченості.
Зі сцени лунали голоси скрипки, віолончелі, духових та ударних інструментів, які заворожували слухачів красою тембрів та звукових відтінків. Концертна зала вмить наповнилась ніжними і чарівними звуками.
Основою концерту стали виступи солістів та творчих колективів відділу - камерного оркестру учнів «Гармонія», ансамблів віолончелістів «Веселі челлі» і « Натхнення» , джаз-секстету «Хорус», ансамблів скрипалів «Каприс» та «Дзвіночки».
Концертні номери у виконанні викладачів відділу - Народного аматорського колективу «Дивертисмент», камерного ансамблю «Камертон», дуету Сисенко Ю.М. - Коломойцевої Н.С. продемонстрували високий рівень майстерності і професіоналізму.
Затамувавши подих слухачі сприймали бархатний тембр звучання віолончелі в руках юної віолончелістки Ганни Буренькової.
Бурхливі оплески отримали солісти - скрипалі Ємельянова Олена та Ільчук Вікторія, які виступили у супроводі камерних колективів БКМ ім.І.Карабиця.
Творча співпраця з коледжем вже давно надихала колектив оркестрового відділу на різного роду інновації та цікаві проекти. Цього разу творчий тандем подарував слухачам «Дитячу симфонію іграшок» Й.Гайдна у виконанні зведеного колективу у складі камерного ансамблю студентів та учнів і викладачів Школи мистецтв.
Неперевершена музика Й. Гайдна у професійному виконанні гармонійно поєдналась з грою шумового ансамблю, який досить артистично, за допомогою дитячих музичних інструментів (свистка зозулі, барабану, трекозки, труби, трикутника) відтворив різнобарвні звуки навколишнього світу.
Свято музики вдалося на славу - було яскравим, багатожанровим та різнобарвним.
Директор Школи мистецтв Гринь Є.В. щиро подякувала виконавцям за оригінальні творчі знахідки, креатив, а також приємні хвилини спілкування з класичною музикою.
Концерт продемонстрував досягнення відділу за рік, професійний ріст виконавців, майстерність володіння своїми інструментами та обдарованість учнів, а ще всеосяжну любов до музики і своєї професії колективу оркестрантів.
|